zaterdag 9 augustus 2008

Tranen met tuiten

Vrijdag was ik toevallig in de buurt van een Albert Heijn. Deze winkel bestaat nu ongeveer 3 jaar en ik ben daar twee keer eerder geweest. Een fraaie, middelgrote AH. Dat was het tenminste. Ik ben door de winkel gelopen als een soort 'Mystery Guest' en heb hoofdzakelijk gekeken naar schoon en codes. De toestand was slecht, zeer slecht. Ik heb met pijn in mijn hart rondgelopen en zag overal troep. Op de vloer, de bodembakken, onder tafels en in koelingen lag het bezaaid met karton, plastic en vlekken. Bij een paar willekeurige controles van de tht-code kwam ik artikelen tegen die al maanden overcode zijn. Hoe kan zo iets ontstaan ? Ja, het is vakantietijd en er werken veel jongeren en weinig (geen?) veteranen maar zoiets wens ik niemand toe.

Geen opmerkingen: