zaterdag 9 augustus 2008

AH XL Muiden (4)

Hoe komt het toch dat hetzelfde probleem telkens weer terug komt en maar niet opgelost wordt ? In mijn blog van 16 januari 2008 schrijf ik over HACCP-digitaal dat alle geplande werkzaamheden in verkeerde weken weergeeft en dat ik daar in de eerste helft van 2007 al melding van heb gemaakt bij het hoofdkantoor. Het zou een fout in de interne klok van de computer zijn en er werd aan gewerkt. In reacties op mijn blog bleek dat niet iedereen die problemen had en als ze er waren dat het dan in verschillende vormen voor kwam.
Vorige week donderdag kon ik na twee weken open te zijn eindelijk HACCP-digitaal opstarten en wat blijkt ? Ook hier komen de weken van geplande werkzaamheden niet overeen met de weergave in de handterminal. Als alles nou gewoon een weekje op zou schuiven was het niet zo erg maar de fouten zijn willekeurig waardoor in de ene week teveel taken verschijnen en in de andere week juist te weinig. Is het voor een ervaren Kwaliteitsmedewerker al een probleem, voor totaal nieuwe medewerkers is het zo goed als onmogelijk om het juiste ritme en regelmaat te ontwikkelen in hun werk. Ik heb maandag om 7.15 uur een klacht gestuurd naar het SSC maar helaas nog niets vernomen. Verbaast mij dat ?