zaterdag 2 augustus 2008

AH XL Muiden (3)

Pfff, dat waren 2 drukke weken. Normaal werk ik in mijn eigen filiaal 26 uur in 3 dagen en nu draai ik elke week 5 dagen van 8 uur. De winkel heeft een enorme oppervlakte en ik ben dan ook heel blij met het feit dat het allemaal nieuwe en schone stellingen zijn. Nu moet het team dat ook zo zien te houden.
Reuzehandig daarbij, echt waar, is dat haccp-digitaal afgelopen donderdag eindelijk gebruikt kon worden. De altijd-wel-ergens-aanwezige kink in de kabel bleek te zitten bij Accounting Plaza waar men een aantal medewerkers, waaronder de SM, nog niet geactiveerd had als zijnde werkzaam in Muiden. En de SM is als enige geautoriseerd om de Kwaliteitsmedewerkers te benoemen. De afgelopen 2 openingsweken hebben we dan ook hoofdzakelijk de dagelijkse en wekelijkse werkzaamheden uitgevoerd. De temperatuurcontrole werd ook dagelijks uitgevoerd en dat was maar goed ook want niet alle koelingen en diepvriezers werkten naar behoren. Desondanks gaat het met de omzet in deze vakantietijd erg goed en vooral op de vrijdag en zaterdag is de drukte enorm.

Voor de nieuwe Kwaliteitsmedewerkers was het een ongekende vuurdoop omdat zij allen onbekend waren met de supermarktwereld. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kennis op ze over te dragen en zelf leer ik ook nog dagelijks bij. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het Muidense Kwaliteitsteam het gewone ongewoon goed gaat doen.

Geen opmerkingen: