zondag 2 maart 2008

Het effect van gelezen worden

Naast het voordeel dat wij elkaars tips kunnen lezen en overnemen via deze site zijn er nog andere voordelen. Afgelopen week was er 'zomaar' iemand die alle warmtewisselaars van koelingen en bancarella's ging stofzuigen. Bij de bancarella's zal hij niet zoveel werk gehad hebben omdat ik die onlangs zelf heb gedaan. Ik heb nog nooit iemand dit zien doen dus ik denk dat iemand over mijn zelfwerkzaamheid heeft gelezen en gezorgd heeft dat deze onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd werden. Als er nu maar geen rapportje wordt geschreven waarin staat dat bancarella's na jaren en jaren nog steeds geen stof aangetrokken hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi allemaal
leuk bedacht, en misschien wel handig voor jullie.
Maar een stekker in het stopcontact is bij ons toch nog wel sneller gebeurd.
Voor andere tips hou ik mij altijd aanbevolen.
groetjes willy

Anoniem zei

deze reactie hoorde bij het andere bovenstaande bericht sorrie