vrijdag 18 mei 2012

Diversey op pad ?

Het is hier van mijn kant een beetje stil geweest maar er reageren nog wel collega's. Het is dus zeker de moeite waard om ook de reacties te lezen en elkaar met advies bij te staan.
Dat er gereageerd is komt automatisch bij mij als email binnen dus het is zeker niet zo dat ik niet op de hoogte ben.
Waar ik echter niet van op de hoogte ben is dat Diversey weer met z'n halfjaarlijkse ronde begonnen schijnt te zijn, zoals uit de reactie van Desiree blijkt. Desiree, gefeliciteerd met je 98%.
Ik ben er af en toe 1 of 2 weekjes tussenuit maar als ik weer op het werk ben lees ik altijd de Deze Week van voorgaande weken door (Ik kan Plaza thuis niet openen). Mij is alleen de mededeling opgevallen dat de berichtgeving voor de Kwaliteitsmedewerker teruggedraaid is naar de status 'indien noodzakelijk'. Jammer, maar gezien de reorganisaties in het kader van de 'Way of Working' begrijpelijk. Bij Business Services Stores, het voormalige Winkelorganisatie Support, zijn de afdelingen Verkoopklaar en Verkoopafhandeling samengevoegd. Ongetwijfeld moet er nu met minder mensen minstens hetzelfde werk verricht worden
.
Afijn, Diversey is dus weer op pad.
Met ons huidige gebrek aan mankracht en de Bezuinigingen 2012 heeft het Kwaliteitsteam niet de mogelijkheid om de winkel tiptop in orde te houden. Met een maximum van 77 uur per week, waaronder 2 nieuwe parttimers, is een XL niet goed bij te houden. Een score van 98% zit er dus helaas niet in.  

Geen opmerkingen: