maandag 21 mei 2012

Ze doen het er om

De eerste dag van 2 weken vakantie en wie komt er langs ? Inderdaad, onze vriend van Johnson (Diversey). In alle jaren dat ik nu Kwaliteitsmedewerker ben ben ik 2 keer aanwezig geweest in het filiaal terwijl JD langs kwam voor z'n halfjaarlijkse rondje. Een keer in mijn oude filiaal en een keer in het nieuwe.
Het gebrek aan Kwaliteitsuren vertaalde zich direct in het resultaat : grijs. Waarschijnlijk zijn er ook factoren werkzaam waar het Kwaliteitsteam geen directe invloed op heeft.
Morgen boodschappen doen in mijn winkeltje en direct het rapport maar even inzien.   

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wij val hillegom waren blauw 91%.

:) gr collega uit hillegom 1533

Anoniem zei

Theo, ik hoorden dat wij blauw waren. Jammer dat je door te weinig manuren je score ziet dalen. Bij vakantie van een van ons wordt ook vaak niet de gehele werkuren vervangen.
Ik las ook een aantal punten waar wij als kwaliteit geen invloed op hebben. De nagels en ringen van de dames van andere afdelingen. Ik ga geen controle rondje lopen voor de ringen en nepnagels.

Ze zouden dat eigenlijk moeten splitsen in onderdelen waar de kwaliteit wel invloed op heeft.

Nu zal het steeds moeilijker worden als de uren minder worden.
Je kunt maar een beperkte handelingen in een dag doen., Zeker als je alleen bent draai je de belangerijkste zaken af.

groeten een collega.

Anoniem zei

wij geen invloed nee
maar de asm en sm wel ;)