donderdag 29 maart 2012

Zoek de verschillen...


12 opmerkingen:

Anoniem zei

viespies

hahaha

Anoniem zei

vispies bedoel ik

Theo zei

Na de kroepoep nu ook de vispies.
Ik had wat meer reacties verwacht maar ook de collega's lazen er in eerste instantie overheen.

Anoniem zei

HELP!!!!
wij hebben afgelopen dinsdag glazen deuren voor onze koelingen gekregen.ik weet dat ze met het blauwe doekje schoongemaakt moeten worden,maar er zit een hele blauwe waas op de deuren en bovenaan vette vingerafdrukken van de monteurs.ik heb al van alles geprobeerd maar krijg ze niet goed schoon.wie heeft er een goede tip om ze voor de eerste keer goed schoon te krijgen.
KM Brigit Witteveen 1209 Nunspeet

Anoniem zei

:) bij de schoonmaakhoek hangen 3 soorten mirco vezel doekjes.

maak die licht vochtig zo krijg je ze voor 80% schoon.

echt alles er af krijgen lukt je toch niet .

;) gebruik warm/lauw water zonder schoonmaak midden er in.

gr dennis
ah hillegom 1533

Anoniem zei

Theo, hoe gaat het ??

Het is lang geleden een item van je te hebben mogen vernemen.
Hoop dat je er gauw weer wat komt want ik vond het altijd prettig zo een site voor kwaliteitsmedewerkers onderling.

groet

een collega

Desiree zei

Als aanvulling op de reactie van Dennis:
Een keer sprayen met de blauwe flacon op het doekje, en dan de ergste plekken te lijf. Dan gaan ze er wel af! :) Nooit op het deurtje spuiten, dan krijg je er een vette laag op die er niet zo makkelijk af gaat!

Theo zei

Ik ben thuis erg druk en heb weinig tijd over. De onderwerpen waren ook schaars de afgelopen tijd maar de nieuwe bezuinigingsronde is zeker een punt van aandacht. Ik kom hier binnenkort op terug. Dank voor je belangstelling.

Theo

Anoniem zei

Theo fijn dat je wat van je laat horen. Je bijdragen vind ik altijd waardevol en de reacties van de collegas ook.

We horen hopenlijk gauw van je...

groeten een collega

Desiree zei

Johnson is bij ons weer geweest. Een score van 98%! Enige kritiek was de ruimte achter de broodovens en de vloer van de grote diepvriescel.

Een mooi resultaat dus! :)

Anoniem zei

hoi desiree,

welke omgeving zit je /

groetjes

Desiree zei

Omgeving Ede/Wageningen, ik werk zelf in Bennekom! :)