zaterdag 24 oktober 2009

Gefeliciteerd !

In navolging van (en met dank aan) de Aha begin ik op dit blog de nieuwe rubriek 'Gefeliciteerd !'. Jubilea of andere gedenkwaardigheden betreffende Kwaliteitsmedewerkers zal ik hierin gaan vermelden.

Voor deze keer het 25-jarig jubileum van L. van der Ploeg-de Hooge AH 1526 Barendrecht en mevr. M.P.Habets AH1153 Maastricht en het 40-jarig jubileum van mevr. A.H.Theunissen-Pieper AH1848 Landgraaf en dhr.K.Terhorst AH1123 Heemskerk. Van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst voor de komende jaren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tiss still aan de overkantt..

Theo zei

Tja, je kunt natuurlijk deelnemen aan dit blog maar niemand schijnt dat te willen. Ik ben erg druk met m'n huis op het ogenblik dus blijft er weinig tijd over voor deze hobby.
Overigens ben ik iets nieuws aan het ontwikkelen dat ik binnenkort hoop te publiceren.

Theo