dinsdag 19 februari 2008

Fit & smurf


Vandaag is de kaart van Fitensmurf binnengesmurfd. Direct even een kijkje gesmurfd en de poll ingevuld. 30 minuten bewegen ? Een fluitje van een smurf voor een Kwaliteitssmurf ! Ik heb lang bij Houdbaar gewerkt en zo'n anderhalf jaar bij de AGF/zuivel maar mijn huidige functie van Kwaliteitsmedewerker is fysiek toch wel het zwaarste. Of zou het zijn dat de jaartjes toch beginnen te tellen ? "Vroegah' zei ik altijd dat mijn werk betaald fitnessen was. Veel kilometers maken en veel tillen was heel gewoon. Op de sportschool had je van die brede types die heel explosief konden bankdrukken met grote gewichten maar met minder gewicht op mijn manier (zo langzaam mogelijk omhoog en weer terug) hielden ze niet zo lang vol. Kregen ze toch respect voor dat magere smurfje :-) Ik heb ook jarenlang hard gelopen, op het werk en prive, maar tegenwoordig doe ik aan wandelen en dan het liefste bergwandelen in Schotland. Mooi, ruig en als je wilt in totale eenzaamheid zonder moderne media, luxe en comfort. Even lekker uitwaaien en opnieuw opladen om op je werk weer fris aan de slag te kunnen.
Misschien doe ik wel mee aan een indoorklimmen clinic via het fit en fun programma.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

gaaf man..
leuk idee weer van ah..

maare even heel iets anders,,

hebben jullie nog op winkelweb gezien van de dag dat de kwaliteitmedewerksers een dagje naar dc gaan ??

zijn er die gaann..

loenel zei

hier loenel
filiaal 1345
ik ga naar dc pijnacker op di 11 mrt.ik hou jullie op de hoogte.
Wij hebben de primeur om een nieuwe schrobmachine te testen,
ik geloof de swingo 1650.Lachen met dat ding hij is groot en hij slipt door zijn eigen dweilwater.
hij is veel te snel en als je dan een bocht neemt heb een ANWB cursus slippen nodig.met de Hefter de oude machine kon ik de schappen stofzuigen even ombouwen, dat laat ik met een foto de volgende keer zien.ik heb dat ook aan Johnson onze leverancier laten zien en die vond het best dat ik dat ook aan jullie liet zien.de nieuwe machine kan met een kleine ingreep (door de ontwikkelaar uiteraard)ook stofzuigen.Dus even een nieuwe schrobmachine bestellen en we kunnen straks allemaal draadloos stofzuigen.
groet loenel

Theo zei

Ik ga naar DC Pijnacker op di 11/3 of ma 10/3.
Wij werken al een hele tijd met de Swingo (weet niet welk nummer), de Ferrari onder de schrobmachines ! Het slippen is even wennen maar dat gaat wel over. Er kan in ieder geval minder aan stuk en het schoonhouden is een stuk eenvoudiger. Zelfs stofzuigen kan als je de slang van de wisser haalt. Overigens heb ik net een "Dustbuster" kruimeldief van Black&Decker gekocht. Sterk ding van 18V en in de aanbieding.

Anoniem zei

ik ga waarschijnlijk ook di.. maare die oranje swingo is g0ed man,,
ik werk zelf met de stofuiger 206 prima ding alleen t snoer heh,,

maar theo die kruimeldief werkt ook op zen hoogst 20 minuten en dan is ie leeg..das balen..!!

Theo zei

Hoi c0byy,
afgelopen donderdag heb ik hem langdurig gebruikt in de ochtend voor ik hem in de oplader moest zetten. Voor een snel rondje door de winkel om hotspots (zoals bakmeel, suiker ed)aan te pakken is-ie perfect. Kattegrit en bierdoppen zijn ook geen probleem (en je moet een gegeven paard niet in den bek kijken :-)

Anoniem zei

hey theo,,
nee dat is waar..
maar dat doe je dus gewo0n met de boenmachine?

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Ik ga naar DC Zwolle op woensdag 12 maart.

Fijn weekend allemaal!!!!!