maandag 17 mei 2010

Terug

Zo. Net terug van twee weken vakantie.
Ik zie aan de reacties dat er nog niets verandert is aan de autorisatie van de applicaties. Deze week nog maar eens induiken. Ik ben verder benieuwd naar de halfjaarlijkse test van Diversey. Uiteraard zijn ze geweest toen ik weg was ?
Ook de eerste cijfers van de winkelwedstrijd ken ik nog niet omdat op de thuiscomputer de pagina met uitslagen niet te openen is. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige ?
En kijken hoe mijn collega's die twee weken zijn doorgekomen. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo vandaag naar de klankborddag geweest en gezegd van ah plaza en daar was Cees van Vliet erg gevoelig voor en hij zou er eens naar kijken. Maar eigenlijk is dit bedoeld zodat iedereen alleen zijn taken kan uitvoeren en er geen andere dingen bij moet doen. Dit zou alleen maar vertragend werken voor onze functie omdat wij dan bijvoorbeeld moeten bestellen voor anderen
Hans Peters 1568

Theo zei

Ik zou graag willen bestellen voor mijzelf. Omdat wij nog 'schaduwdraaien' met winkelweb kon ik gisteren nog een nieuwe moppemkar met wringer bestellen in TIB. Via Plaza kan ik dat niet. Morgen maar even een printje maken van de bestellijst van groep 69-kwaliteit in TIB want als je moet uitleggen aan een teamleider wat je nodig hebt krijg ik vast en zeker een set van 10 stuks slagersmessen binnen ;-)
En velen van ons doen al ander werk, ook onder winkelweb.
Wat vond je trouwens van de klankborddag ?