dinsdag 8 september 2009

Maandagmorgen

Ken je dat gevoel ?

Je staat op. Het is weliswaar een vroege maandagochtend maar je voelt je goed. Op weg naar het werk kom je geen file tegen en je bent lekker op tijd aanwezig.

Dan hoor je dat zaterdag de schrobmachine kapot is gegaan, de koffiemachine in de winkel lekt als een tierelier, de diepvries(aktie)eilanden - die zaterdagavond voor hun halfjaarlijkse schoonmaakbeurt volgens afspraak op afstand zijn uitgezet door Frimex - zijn diezelfde zaterdag niet leeggehaald, er is een slang losgeschoten bij een bakoven met de Vinkeveensche Plassen tot gevolg en de KPN-telefoonlijn is ergens in een weiland kapotgegaan zodat er niet gepind kan worden, er via die lijn geen contact is met de buitenwereld en alle computerconnecties met Zaandam plat liggen en de diepvrieseilanden niet meer via diezelfde telefoonlijn aangezet kunnen worden.

Zucht.

4 opmerkingen:

Remco Opdenkamp zei

Hoi Theo,

herkenbaar! Je hebt weer genoeg uitdagingen :)!

Ik kom nu zeker op de klankborddag. We spreken elkaar daar in Zaandam!

Groetjes, en veel succes!

Remco (A.H.1561 Peppelweg, Rotterdam).

c0by zei

hey..

tis oveal wat hoor, je hebt nog niks te klagen al zeg ik het zelf!

wij hebben een lekkage onder de zuivel koeling, die ik om de dag leeg moet halen en dan leeg moet zuigen. er komen dan 4 tot 5 emmers water uit.

eindelik na zo vaak bezoek van riolering, frimex en warmtebouw een oplossing gevonden. de oplossings kosten voor dit hele gebeuren zijn ronde de 3000 euro dus tel maar op je vingers na wat er gaat gebeuren.

oh de kwm lukt het wel dus doen we dat toch scheelt ons weer!

en als de klankborddagen in oktober zijn dan ben ik er ook want moet 15 oktober na zaandam maar geen idee voor wat..

groetjes gouda 1359

Anoniem zei

Hallo, Wij hadden vandaag ook zo'n "geintje".Een van de diepvrieseilanden zou leeg gehaald worden om hem vandaag schoon te laten maken, het andere eiland lag dus lekker vol, laat nou iemand juist dat eiland uitzetten ( en de lege stond dus nog aan).
Afijn inmiddels zijn ze allebei schoon, dat scheelt weer voor volgende week. Wel hadden we natuurlijk een lekkere afboeking vandaag:)

gerben zei

Misschien is dit de oplossing?
Alles zelf doen, ik ga op een zaterdag avond met mijn zoon van 7 om 19.00 naar de zaak om het eiland leeg te halen mijn zoon vind het geweldig de volgende keer wil de jongste van 4 ook mee, dat belooft wat, Als het eiland leeg is zet ik zelf het eiland uit.je voorkomt nare/rare verasingen voor je zelf en mijn zoon heeft weer een leuke avond want hij heeft weer bij AH gewerkt.
Groetjes Gerben 1195