zondag 18 mei 2008

Excuses

Mijn welgemeende excuses aan iedereen die mijn blog leest en mij de laatste tijd gemist heeft. Drukke tijden thuis en op het werk (waarover later meer) en vervolgens computerproblemen hebben mij een tijdje verhinderd om mijn blog bij te houden. De computerproblemen zijn er nog en nopen mij er wellicht toe om een nieuwe aan te schaffen. Wij zijn geen computerexperts (die dingen moeten het, net als auto's, gewoon doen) en mogelijk zijn wij dan opnieuw een paar dagen uit de lucht. Ik krijg dan last van ontwenningsverschijnselen.
Als er overigens collega's zijn die 'mede-blogger' willen worden dan is die mogelijkheid er. Laat het mij weten, dan neem ik contact met je op.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

haai theoo..

maakt niet uit alles op zijn tijd,,
vond het wel vreemd..:)
ma je bent er weer gezelligg..

gr0etjes c0 1359

Unknown zei

Ha Theo,

goed dat je er weer bent!
Leuk om je gister te spreken op het hoofdkantoor. Lijkt me hartstikke leuk als je goede ideeen hebt/binnenkrijgt. Deze kan ik dan delen in het Innovatieteam van AH!

groeten!
Pieter

Anoniem zei

Hai

Is er iemand 20 mei naar Zaandam geweest , naar de klankborddag.
Ik moest helaas afzeggen. Hoe is het geweest?
Groetjes Saskia 1037

Theo zei

Hoi Pieter, doen jullie eigenlijk alleen innovaties die voor de klant/winkel bedoelt zijn of ook innovaties die voor werkprocessen bedoelt zijn ? Tijdens de discussie met Albert Voogd en Gerrit Oostendorp kwam ook het immense probleem van het tekort aan koelruimte ter sprake en toen plopte zomaar een idee bij mij op. In mijn filiaal heb ik geopperd om de hoezen die gebruikt worden om LaagTemperatuurGevoelige produkten te beschermen juist te gebruiken voor containers die niet meer in koelcellen passen. Als deze hoezen uitgerust worden met een gellaagje zoals bij gelpacks voor sportblessures kunnen deze in de vriesruimte van een filiaal opgeslagen worden en gebruikt worden om containers koel te houden tot het vulmoment. Albert zei dat men aan het zoeken is naar korte termijnoplossingen en dit lijkt mij iets wat in ieder geval sneller te realiseren is dan meer koelruimte. Misschien een idee dat verder onderzocht kan worden ism de afdeling Kwaliteit en Support Verkoopklaar ?

Groeten van Theo