zondag 7 november 2010

De toekomst : nieuwe werkwagen

De nieuwe werkwagen zoals hij in de toekomst bestelbaar wordt. (Voor de inhoud moet je zelf zorgen uiteraard).

Een houder met hoes waarin een vuiniszak gehangen kan worden (met deksel), 2 bakjes bovenin voor water en materialen, 2 grote bakken voor materialen, gereedschap e.d..
Voorop 2 mopemmers met wringer en opvulkussentje voor de nieuwe vlakmop. Bij het stuur een houder voor een torkrol (papier) en diverse klemmetjes voor bezem, kauwgomschraper, stoffer en blik.
Zwenkwielen met rem. Een soepel rijdende wagen met lichtmetalen chassis.


11 opmerkingen:

Anoniem zei

He Theo, mooie kar hoor maar waar laat je je stofzuiger?????Heb de kar reeds binnen!!

Theo zei

Aparte klep die op de centrale console komt te zitten. Rechtstreeks bestellen bij Diversey maar wel even eerst toestemming vragen aan HK-WO Support VK. Moet dat zelf nog doen. Dat bestellen dan.

Anoniem zei

hoi weet jij ook wanneer wij de nieuwe kar krijgen hij ziet er te gek uit

Theo zei

Je 'krijgt' hem niet, je kunt de kar bestellen (en betalen, hij is een stuk duurder dan de vorige)als je oude kar onbruikbaar is of als je een tweede kar wilt hebben ivm het aantal Kwaliteitsmedewerkers in je filiaal. Ik heb nog niet gekeken of de werkwagen al bestelbaar is in het systeem.

Desiree zei

Wij hebben m met de verbouwing gekregen, een aantal weken terug. Super! :D

willy zei

moet je dan ook aangeven dat je een nieuwe kar wil?
Wij gaan dit jaar verbouwen en dan zou er ook een nieuwe kar komen (deze is veel functioneler dan de oude) maar we weten niet of die dan bij het nieuwe "inventaris" hoort of dat wij hem gewoon zelf moeten bestellen.
Zitten dan ook al meteen alle atributen erop zoals de dweilwagen, torkrolhouder, klemmen voor stelen en deksel voor de afvalzak etc. etc.

Theo zei

Als je tot DNAH omgebouwd wordt krijg je automatisch de nieuwe wekwagen aangeleverd, incl. alle zaken die er aan vast horen. Ik denk dat je er maar 1 krijgt en dat je een tweede (als je die zou willen en nodig hebt) zou moeten bestellen via TIB. Gooi de oude kar niet weg. Wij zetten de oude kar met spuitbus/papier/stoffer&blik enz. klaar voor noodgevallen bij de vulploeg en onze eigen wagens verstoppen wij. Anders verdwijnt er zoveel op mysterieuze wijze.

willy zei

slim........ ik had nog geen idee wat je met de oude kar zou moeten doen.
Ik zal dat zeker onthouden!!
wat betekend DNAH?
Ik weet dat we een stuk groter worden en dat alles word vernieuwd, we zijn daar ongeveer een maand of 8 mee bezig.
Maar of dat dan betekend dat wij dus de nieuwe kar automatisch krijgen, weet ik daarom nog niet.
Het lijkt me een stuk economischer werken, nu loop ik op en neer met dweilwagen en dan weer met de werkwagen, wat dus meer tijd kost.
voor nu nog evenverder met mijn "oudje".

Theo zei

Ha, dat doet mij denken aan mijn vorige filiaal. Groter maken en alles vernieuwen. Alleen zijn de plannen er al ruim 10 jaar en is er nog niets veranderd. Er liggen telkens een stel NIMBY's dwars.
DNAH = De Nieuwe Albert Heijn. Ik neem aan dat de nieuwe wagen geleverd wordt tegen de tijd dat het filiaal af opgeleverd wordt. Je zou hem natuurlijk eerder kunnen bestellen maar hij is niet goedkoop.

willy zei

oké Theo
dank je wel voor deze info.
groet willy
oja, wij hebben de 10 jaar wachten nu eindelijk achter de rug.gelukkig!!!!!!

Anoniem zei

Hoi Teo,

Zo'n kar is mooi en handig, maar wel zoooo duur.
Ik werk in een AH die is een franchiser, maar de winkel is nu wel groter geworden.
Hoe weet je of je AH een DNHA is?

Groetjes
Gina