donderdag 23 september 2010

Slang in de supermarkt !

Het Belgische Colruyt doet een test om de wachttijden bij de kassa in te korten. Voor de kassa's moet de klant plaats nemen in een rij die a la De Efteling naar een punt toe slingert. De voorste klant wordt door een vrije cassiere verzocht om bij haar of hem af te rekenen. De supermarkt doet dit o.a. om het gevoel van 'in de verkeerde rij te staan' te voorkomen.
Hoe vervelend het ook is om een langzame rij te hebben, je zal zien dat de kortste rij het langzaamst is door een probleem bij/met de kassa, ik vind het toch altijd weer een sport en een uitdaging om als klant de beste optie te nemen. En ook ik kleun weleens mis.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heeft een KWM aan deze info????Niets beters te melden aan info betreffende kwaliteit???

Theo zei

Hmmm, ja hoor. Maar dat valt onder de zwijgplicht.
Heb je zelf nog iets bij te dragen ? Ik heb dat al vaker gevraagd maar niemand schijnt dat te willen doen. Jammer.

Desiree (20 jaar) zei

Beetje jammer ook dat iemand dat weer anoniem post. Zelf vind ik het leuk om ook dat soort nieuwtjes eens te lezen. Theo, je bent super bezig met deze pagina's, en ik heb er al een hoop aan gehad. Dankjewel vanuit Bennekom(8615)