maandag 25 januari 2010

Druk, druk, druk

Tot mijn schrik zie ik dat het alweer een maand geleden is dat ik mijn laatste berichtje heb gepost. De decembermaand was op het werk natuurlijk druk en gezellig, daarna is het vooral prive erg druk geworden.
Op het werk speelt op het ogenblik alleen het krappere urenbudget voor VK, VA en Verkoop (gelukkig niet voor het Kwaliteitsteam) en het feit dat HACCP-digitaal telkens in herhaling valt.
Verder ben ik nog bezig met het maken van een instructievideo over het invullen van het SM gedeelte van HACCP-digitaal. Erg tijdrovend en juist dat kom ik tekort op het ogenblik.

Maar eh.... niet zappen, blijven kijken.

En nog gelukkig nieuwjaar !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben benieuwd naar je instructievideo!

Groetjes van Remco (1561 Rotterdam)

Anoniem zei

Als een schap leeg is en een klant vraagt als je in het magazijn wil kijken of het er is. Moet je dit dan ook doen? Of de vakkenvullers hierop aanspreken? Klanten zien niet dat je een kwaleitsmedewerker bent. Hoe pak jij dit aan? Groeten Kim

Theo zei

Als KM ben je er natuurlijk ook voor de klant ! Je kunt zelf gaan kijken in het magazijn en het meenemen voor de klant of je kunt het vragen aan een collega die er aan het vullen is en misschien weet of het product voorradig is. Ik denk dat het ook verstandig is om regelmatig de berichten op winkelweb te lezen. Als er bijzonderheden zijn met bepaalde producten dan weet je dat en kun je dit uitleggen aan de klant. Lees ook de TUS(Tijdelijk Uit Sortering)-lijst. Onthoud daarvan de belangrijkste producten en wanneer het product waarschijnlijk weer leverbaar is. Met deze kennis kom je helder en duidelijk over bij de klant.