woensdag 26 december 2007

Een frisse start

Een frisse start, ja. Een weblog is een nieuw medium voor mij dus dit wordt leren met vallen en opstaan. Geen cursus, geen hulp, alleen dat help-linkje rechtsboven in mijn scherm. Maar het belangrijkste is dat ik het ga hebben over mijn werk als Kwaliteitsmedewerker bij Albert Heijn. Na 24 jaar op de afdeling Houdbaar gewerkt te hebben en 1 1/2 jaar op de afdeling AGF solliciteerde ik in 2006 naar de functie van Kwaliteitsmedewerker, een functie waarbij het afdelingsoverschreidende aspect en de grote mate van zelfstandigheid mij zeer aantrokken.
De functie bestaat nu ruim een jaar dus het wordt tijd om de horizon te verbreden en ervaringen en ideeen door te geven aan anderen en, uiteraard, om kennis te maken met de ervaringen en ideeen van anderen. Schroom dus niet om te reageren, of je nu Kwaliteitsmedewerker bent of een andere functie hebt binnen Albert Heijn. Zowel positief als negatief is welkom zolang je het maar netjes houdt. Want dat is ons werk : het netjes houden.
Oftewel de voorwaarden te scheppen waardoor onze collega's (en wijzelf) hun werk goed uit kunnen voeren om zodoende de klant een opgeruimde en verzorgde winkel te kunnen bieden waarin het prettig vertoeven is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey thé,
leuke site heb je man, misschien is het leuk om een paar polls te plaatsen ofzo...

groeten!

Theo zei

Hoi Tobler,

dat zal ik zeker doen! Ik heb al een paar ideetjes.

Linda1460 zei

Heey Theo,

Ik ben best wel handig op de pc, dus als je hulp nodig hebt, dan geef je maar ff een gil!!!

Groetjes Linda
AH 1460